Mendo për një moment për website design-in dhe biznesin. Ekziston një tendencë për t’i marrë gjërat të mirëqena, për t’i konsideruar më të thjeshtuara se ç’janë dhe për t’i nënvlerësuar ato. Këtu përfshihet dhe website design-i, ky shërbimi kaq i nevojshëm për faqe interneti për çdo kompani, krahas shërbimeve shoqëruese në web. Për shkak se në kohën tonë për individët ekzistojnë disa shërbime (sidomos online) ku ka disa zgjidhje të gatshme dhe shumë e-shërbime apo e-produkte janë “pothuajse” falas (si për shembull një adresë emaili individuale, një profil personal në median sociale, një blog i zakonshëm nën brand-in e tjetërkujt, një profil profesional në një rrjet biznesi, etj), shpesh biznesmenët e rinj që sapo kanë trokitur në botën e biznesit, mendojnë që dhe shërbimi website design është diçka pothuajse e gatshme. Ky tejet-thjeshtëzim-ekstrem në mendjen e tyre i bën të mos jenë gati për botën e vërtetë të biznesit në web. Por operimi vizionar online kërkon konsiderim profesional.
Diku duhet filluar. Çfarë duhet t’i tregojë botës një biznes i sapolindur? Të paktën tre gjëra janë të padiskutueshme në komunikim fillestar: